قابل‌توجه دانشجويان مقطع دكتري

آزمون‌های جامع دکتری در آبان 1403 طبق برنامۀ زیر برگزار میشوند:

گروه

     زمان 

طراحي كاربردي

ساخت و توليد

تبديل انرژي

بیومکانیک

شنبه

 1403/8/26

15:00-13:00

مبانی بیومکانیک

یکشنبه

 1403/8/27

15:00-13:00

ارتعاشات

علم مواد

انتقال حرارت

دوشنبه

 1403/8/28

15:00-13:00

ديناميك

روشهای تولید

ترموديناميك

سه‌شنبه

 1403/8/29

15:00-13:00

مقاومت مصالح یا کنترل

مقاومت مصالح

 مكانيك سيالات

  • دانشجویان گروه طراحی کاربردی-گرایش مکانیک جامدات در آزمون درس «کنترل» شرکت نمیکنند.
  • دانشجویان گروه طراحی کاربردی-گرایش دینامیک، کنترل و ارتعاشات در آزمون درس «مقاومت مصالح» شرکت نمیکنند.
  • دانشجویان گروه بیومکانیک علاوه بر شرکت در آزمون درس «مبانی بیومکانیک»، با نظر استاد راهنما و مدیر گروه، باید در آزمون دو درس دیگر نیز که به موضوع رسالۀ آن‌ها مرتبط‌تر است شرکت کنند.

لطفاً به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- دانشجوی متقاضی شرکت در آزمون‌های جامع موظف است حداقل یک ماه پیش از برگزاری آزمون‌ها برای درخواست «مجوز شرکت در آزمون جامع» اقدام کند. به این منظور، دانشجو باید در سامانۀ میز خدمت الکترونیک (sd.ut.ac.ir) درخواست مجوز را به همراه مدرک آزمون زبان عمومی برای کارشناس تحصیلات تکمیلیِ دانشکدگان فنی ارسال کند. اگر دانشجو شرایط مندرج در آیین‌نامۀ ارزیابی جامع و شيوه‌نامۀ زبان عمومي را دارا باشد، کارشناس تحصیلات تکمیلیِ دانشکدگان فنی مجوز شرکت وی در آزمون‌های جامع را صادر و مراتب را برای دانشکده ارسال می‌کند. در غیر این صورت، دانشجو حق شرکت در آزمون‌ها را ندارد.

2- شمارۀ اتاق‌های محل برگزاری آزمون‌ها یک هفته پیش از برگزاری هر آزمون از طریق وب‌سایت دانشکده و روی تابلوی اعلانات آموزش در طبقۀ همکف می‌شود.

3- دانشجویانی که برای اولین بار در آزمون‌های جامع شرکت می‌کنند، موظفند در هر سه درس آزمون بدهند. در صورت غیبت دانشجو در آزمون هر یک از دروس، نمرۀ صفر و نتیجۀ مردود برای وی در آزمون آن درس ثبت خواهد شد.

4- استفاده از کتاب، جزوه، جدول و منابع چاپی دیگر در آزمون‌های جامع غیرمجاز است. همچنین، استفاده از کامپیوتر، تبلت، تلفن همراه، ماشین‌حسابِ برنامه‌پذیر، و نظایر آن‌ها در آزمون‌های جامع غیرمجاز است. فقط استفاده از ماشین‌حساب‌های غیربرنامه‌پذیر در جلسات آزمون مجاز است.